شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تو هنوز قدر لحظه را نمی‌دانی

تو هنوز قدر لحظه را نمی‌دانی
 چینی‌ها 
برای لحظه‌ای که اسب از روی نهر می‌پرد
اسم گذاشته‌اند

من قدرت لحظه را می‌دانم، 
یک خدا به من بده، 
من آن‌ را پر می‌کنم. 

خب، البته 
من یک سپیده‌دم را دیده‌ام 
که خسارت زده است
هم‌چنین یک رُز یک‌روزه را 
که اصرار کرده بر شروع علف

علی قنبری

شعرها

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

سیدعلی صالحی

مترسک

مترسک

میرحسین نونچی

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی