شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چاقو

 


سال‌ها لای علف‌های هرز
کنار این صخره‌ی سیاه
            خفته بود
در دل این دسته‌ی زنگ‌زده چه می‌گذرد؟

آن‌قدر وحشیانه بر ضامنم مشت کوبیدند
تا درخشید تیغه‌ی تیزم در آفتاب
کنار صخره‌های سیاه
میان علف‌های هرز
اینک
چاقویی بازم
برای زخم‌زدن.
 

رضا چایچی

شعرها

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

علیرضا کیانی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

تمنا مهرزاد

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

حسن زینلی مقدم

دست نگه دارید‌!

دست نگه دارید‌!

فرخنده حاجی زاده