شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به‌دست بادها موی رهایش

به‌دست بادها موی رهایش
شکوفه‌دادن گل در صدایش
به آهوی یتیمی شیر می‌داد
زنی در بین گندمزارهایش
 

رامین مظهر

شعرها

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

چه کسی  مادر کوزت را حامله کرد؟

چه کسی  مادر کوزت را حامله کرد؟

مهرگان علیدوست

کراسەکەت بتەکێنە لە زەوی و تۆز و تینوویەتی

کراسەکەت بتەکێنە لە زەوی و تۆز و تینوویەتی

عطا ولدی

تو زیبایی

تو زیبایی

سکینه نودهی