شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بهار

 

مهربانی تو 
ادامه‌ی بهار است 
در دست‌هایم 

پرستوها را متقاعد می‌كنی 
از كوچ برگردند 
طاووس‌ها 
پرهایشان را باز می‌‌كنند 
و تیر شكارچی‌ها 
به خطا می‌رود

ساره دستاران

شعرها

ترس شب

ترس شب

رضا محمودی‌حنارود

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

سه شعر از میثم مهر نیا

سه شعر از میثم مهر نیا

میثم مهرنیا

بِالْفَحْلـَگی

بِالْفَحْلـَگی

جمال‌الدین بزن