شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به یاری‌ام‌ بی‌تابی  

...

به یاری‌ام‌ بی‌تابی  
اما دست‌های من‌  
به خوابِ ارغوانیِ قالی  
قیامتی خواهد خواند  
با زنگوله‌ی گله و برق تن‌ گیاه  
 
آزمون؛ عروج‌ بر مرداب خواهد بود 
پس‌ بیاموز چون خدایی  
که ترفندش 
 پنهان از نگاه شما  
راز دستی است که بر آب می‌گشاید  
 
ـ بر سر هر رود می‌روم هورالعظیم است ـ 
 
جبرِ ایل من! 
اگر به هلاک آمدی 
برابرم با سنگ،  
ناغه از رؤیا  
غمگینِ زمستان.

محمد انتظاری

تک نگاری

در من هزار آهوی تشنه

در من هزار آهوی تشنه

آنوشا نیک سرشت

شجریان و شعر

شجریان و شعر

طاها افشین

شعرها

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

تمنا مهرزاد

روی تخته بزرگ می نویسد A

روی تخته بزرگ می نویسد A

شهریار خسروی

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری