شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

غمگین باشم

غمگین باشم
یا کنار خیابان دست‌فروشی کنم
لابه‌لای اشیای کم‌بها
دهانم از اشک شور شود
و جیب‌هایم از نامت خالی

چطور می‌توانی 
از بساط من گذشته باشی
و نامم را تکرار نکرده باشی
شب
به خانه بروی
در حالی که دستت
از حاشیه‌ی خیابان خالی‌ست.
 

سحر قائمی

تک نگاری

شعرها

در این‌جا گرد آمدیم

در این‌جا گرد آمدیم

فائزه امانی فرد

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده