شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هر چند که رفتنت

هر چند که رفتنت مرا دلخور کرد 
اشک آمد و نان خنده را آجر کرد 
با رفتن تو زیاد تنها نشدم 
غم آمد و جای خالی‌ات را پر کرد
 

وحید برزگر قهفرخی

تک نگاری

شعرها

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی

رنج

رنج

علی زیودار

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

علی قنبری

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی