شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آرزوهایم در گیسویت می‌پیچد 

...

آرزوهایم در گیسویت می‌پیچد 
چون باد به بادبان 
سفر می‌کنم 
پابرهنه بی‌سَر
به کشف جغرافیای تنت
نگاه شفافت
شراب در شیشه‌ی هوا
تو می‌خوابی 
من به بندر نمی‌رسم.
 

فرزاد حمیدی‌منش

شعرها

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب

الماس

الماس

م. مؤید

برهوت

برهوت

رضا محمودی‌حنارود

پرنده‌ی کوچك!

پرنده‌ی کوچك!

اقبال معتضدی