شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قرص‌های سبز را دور بریز

قرص‌های سبز را دور بریز
قرمزها، صورتی‌ها، آبی‌ها... همه را
ما باید بیدار بمانیم
با این‌که نارنجک در خواب آرام‌تر منفجر می‌شود
مین بدون درد پاها را قطع می‌کند
و گلوله‌ی تک تیرانداز
بی‌صدا ما را می‌اندازد
باید بیدار بمانیم
نگاه کن!
جنگلی در اعماق اقیانوس
آرام می‌سوزد
نشسته‌ام این‌جا و صدایم با شاهینی اوج گرفته است
قرص‌های سبز را دور بریز
قرمزها، صورتی‌ها، آبی‌ها... همه را
مُردن در خواب بیهوده است
 

الهه شیرخدا

شعرها

به صورت رشد‌نیافته

به صورت رشد‌نیافته

فرخنده حاجی زاده

درد که بیاید

درد که بیاید

راهبه خوشنود

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

گُنگ

گُنگ

سیدعلی صالحی