شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ساده شبیه نانِ خودم حرف می‌زنم

...

ساده شبیه نانِ خودم حرف می‌زنم
با هر که با زبان خودم حرف می‌زنم
با لقمه‌های چرب شما قهر کرده‌ام
با خُرده‌های نان خودم حرف می‌زنم
من روضه‌خوان جسم جعلق نبوده‌ام
از کشتگان جان خودم حرف می‌زنم
از گله‌ی شیرهای تپیده به خون خویش
در بیشه‌ی نهان خودم حرف می‌زنم
لب بر لبِ نیِ کس و ناکس نمی‌نهم
تا با نی استخوان خودم حرف می‌زنم
گیرم صدای موج مرا هم شنیده‌اید
بحرم که با کران خودم حرف می‌زنم
 

عاصم اسدی

تک نگاری

قربانی نبوغ

قربانی نبوغ

رضا حیرانی

آن کُنجِ تنهای تنهایی

آن کُنجِ تنهای تنهایی

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک