شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دیزاین

 

عشق
یک صندلی هذلولی/ چرخان است
در وقت شهاب‌باران،
قسمت دایره است
از تاب‌خوردگی‌/ سرگیجه‌های مترسکانه به دور کلاغ / خودمان.

بازدیدکنندگان  عزیز،
به احترام عشق/ صندلی
قیام/ سکوت
بنشینید  لطفاً
به‌جای گزینه‌ی مناسب/ گزنده‌ی برتر
فقط با مداد نرم
کلاهتان را بردارید

این‌که پیچیده نیست
دور کسی
به زور
عشق‌های مستقیم را ابراز/ اقرار/ تسریع/ تسهیل/ ترسیم کردن
در وقت شهاب‌باران.
تا قسمت شما چه باشد/ چه نباشد
این قسمت سهمی شکل از خواب/ کار من است
روی یک خط خمیده/ عشق/ کاناپه.
حالا خط سایه‌ی شما را به این توجه/ منحنی
و یک آباژور لیس کمثله شیء
در نقطه‌ای که سهمی از شکل من است
عکس ثریا می‌رود
روی دیوار کج
یا عکس هر کدام از عشق‌ها/ صندلی‌های قبلی من/ بازدیدکنندگان عزیز
لطفاً در وقت شهاب‌باران به خروجی اول/ دوم/ .../ الی آخر تمام شد.
 

مسعود سالاری

شعرها

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مهدی آقازاده

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده