شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مودریا

 

مودریا فراسایش بر کتیبه‌ی کوه 
به رویش فرعون‌های خوابیده در مومیا 
به دره‌های نیل
از پسا تائو تا پیشا پاترا.
و هراس ایزیس بر ستیزای چشم هورس 
که شاهین سای کشیده سوی 
در به‌هم‌ریختی از هم‌ریختای در هم ردیف 
به نبرد خدایان مخوف.
و چشم آپوفیس به بلندای آتون 
در پرتویی از روشنای سیاه 
تا فرار ژه‌هایی در دژگاه فراعن
که رد زده اجساد آن‌سوی تاریخ را
بر شانه‌ی ارابه‌هایی از قعر قرون 
در شب شکوهِ جهش ـ شگرف از  چشم‌ها
که گشوده امروزیت جهان‌ها را 
در گذر از دروازه‌های اوزیریس 
به برگابرگ باستان...
 

جلال کیانی

تک نگاری

شجریان و شعر

شجریان و شعر

طاها افشین

نیم قرن خاص بودن

نیم قرن خاص بودن

سیامک بهرام پرور

شعرها

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

فرزانه میرزاخانی

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مهدی آقازاده

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری