شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خودم را بردارم

خودم را بردارم

بگذارم جلوی در

تا پشت از دست رفتنم

آب بریزد

 

برای فرسودگی

که صدایش را شنیده ام

آنچنان که کلیدی گیر کند

در قفل

 

چقدر باید آدم ها را

دور بزنم

و در مطب های زنگ زده فرار

به دنبال راهی تا

درد را قورت دهم؟!

 

ای برگ های برنده ی من

رو کنید خودتان را

که صدای خنج من دیگر

به آسمان هفتم رسیده است

و آخرین ملاقاتم را

به یاد نمی آورد

 

تو بگو چند وقت می گذرد؟

آخرین بارکه در آینه رفتم

تا چراغ را از اتاق های تاریک

و باران را

از ناودان های خشک

پس بگیرم؟!

 

تو بگو

تویی که هربار قسمتی از مرا

میان تصاویر براق زنی

در خیابان

کافه

و خانه ای خلوت

سر بریدی.

نادیا قاسمی

شعرها

همه در این آینه حضور دارند

همه در این آینه حضور دارند

احمدرضا احمدی

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

کبوتر ارشدی

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

سیمین رهنمایی

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

هادی خور شاهیان

ویدئو

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

مریم جعفری‌آذرمانی

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده