شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شفا

عبور داد

پوستِ زنجبیلیِ آرِنج

بر اَبروی برف...

 

فاش شد

حزنِ مرغِ دریا

از حفره ای ژنده

 

و مَریشُمی

که آب خُفته را

شِکَن می داد.



۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲                      
مون پولیه – فرانسه                     

حامد راد

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

شعرها

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار

تیمارستان

تیمارستان

ستار جانعلی‌­پور

طفلکی از همان سال‌ها پيش

طفلکی از همان سال‌ها پيش

عادل حیدری

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی