شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اندوهم طرح بیگانگی است

اندوهم طرح بیگانگی است

که فاصله

خط‌های ظریفش را رسم می‌کند

کسی خود را در این آینه می‌بیند؟

طنین آغشته به رنگ هستی‌ام را می‌شنود؟

مرا صدا بزن

عادل محمدزاده

تک نگاری

نقش کتیبه ها

نقش کتیبه ها

ساتیار فرج زاده

بر بام گردباد

بر بام گردباد

مهدی خطیبی

شعرها

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

سیم‌های یک بمب ساعتی

سیم‌های یک بمب ساعتی

گروس عبدالملکیان

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی

مکروه

مکروه

جمال‌الدین بزن