شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در من انگار

در من

انگار

دهکده‌ای است

و تو در گرگ و میش غروب

گم شده‌ای.

مردان

با چراغ

سوی جنگل روانه‌اند.

زنان

قرآن بر سر

اوراد می‌خوانند.

کودکان بی‌خواب

اسب‌ها بی‌قرار.

گاوی نذر توست تا که بازآیی.

بی تو در این سکوت

ببین

چه غوغاست در سرم.

رضا پوربحرینی

تک نگاری

شاعر مادرزاد

شاعر مادرزاد

محمد حسین بهرامیان

شعرها

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد

در میانه‌ی راه

در میانه‌ی راه

امید نیکبخت

تیمارستان

تیمارستان

ستار جانعلی‌­پور

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری