شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرگم را به چه زبان به تو خواهند گفت؟

مرگم را به چه زبان به تو خواهند گفت؟

زمزمه‌های زیر لب آن‌هایی که می‌شناسند مرا،

در کدام صورتِ دستور جهانیِ زبان رخ خواهد داد؟

کدام زمان‌ها و جنسیت‌های دستوری از جنس زمانی خواهند گفت که من نیستم؟

چه خواهد شد اگر به ناگهان شناسه‌ام با فعلی که به زبانت جاری می‌شود، تطابق پیدا نکند؟

آیا از جا برمی‌خیزم و خطایی نابخشودنی من را به زندگی بازمی‌گرداند؟

اشکان غفاریان دانشمند

شعرها

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

علیرضا کرمی

از ابر و چشم

از ابر و چشم

م. مؤید

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی