اکنون که رگهای من
ماراناند آرمیده
بر دستها و گردن
برخیز تا برقصیم
رقص ماران زنگی را
در شبان مهتابی
که دستهایی نباشند
به آسمان
و جاری کنیم خون
در رگهای افسردهی بارانِ
دشتها و کشتزاران
متولد ۱۳۲۱، اصفهان، ساکن تهران.
مجموعه های منتشرشده:
« مشتی نورسرد» ، «نردبان اندر بیابان» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
اکنون که رگهای من
ماراناند آرمیده
بر دستها و گردن
برخیز تا برقصیم
رقص ماران زنگی را
در شبان مهتابی
که دستهایی نباشند
به آسمان
و جاری کنیم خون
در رگهای افسردهی بارانِ
دشتها و کشتزاران