شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پاییز غزه

پاییز غزه را هر سال
با دالان‌های رنگین برگ می‌شناختم
اما امسال
پاییز غزه را
با دالان‌های خونین مرگ شناختم
چه رنگ‌هایی دارد پاییز.
 

ضیاء موحد

تک نگاری

یک رومنس خانوادگی

یک رومنس خانوادگی

فرشاد سنبل دل

در  ستایش جدیت نظری

در ستایش جدیت نظری

علی مسعودی‌نیا

شعرها

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی

و لبت دستش نمی‌رسد به من

و لبت دستش نمی‌رسد به من

علیرضا خسروانی

به کوتاهی یک رؤیا

به کوتاهی یک رؤیا

واهه آرمن

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

ویدئو