شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تدفین

 

پزشک قانونی گفت:
«خاکش کنید، مرده!»
می‌خواستند با کودکان غزه
زنده‌به‌گورم کنند
من
با پریدن از خواب
از چنگشان گریختم
اما کودکان؟

ضیاء موحد

شعرها

پنجره

پنجره

فروغ فرخزاد

در سلام راه‌ها

در سلام راه‌ها

ربابه قصابان

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو

بهمن مهرابی

امشو که فرگ تی تو وستم 

امشو که فرگ تی تو وستم 

 اقبال طهماسبی گندمکاری