شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مگر کلام برتابد

مگر کلام برتابد
پشت مکن
مگر کلام برتابد و
مژکِ شناخت
تو را در برگیرد.
 

م. مؤید

شعرها

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

سفرنامه

سفرنامه

عبدالعلی عظیمی

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی