شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خیس از هزار آسمانِ بیوه

خیس از هزار آسمانِ بیوه
زن بر بام کاهگلی
ترک‌های کهنه را
پالِه... پیِ پاله!

راهِ شبنم‌پوش کوهستانی
رمه‌ای زیر بلوطِ بزرگ...
چوپان
روزِ سومِ ازدواجش گذشته است.

سیدعلی صالحی

تک نگاری

شعرها

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

از ابر و چشم

از ابر و چشم

م. مؤید

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی