کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۰، رشت. مجموعه‌های منتشر شده: 
«مغز مادرم»، دست چپم خواب موهای تو را می‌بیند

 

وسوسه می‌شوم که بدانم درخت چیست

وسوسه می‌شوم که بدانم درخت چیست
وقتی درختی در خواب‌هایت رشد می‌کند
و تو شانه‌هایت را به آن تکیه می‌دهی،
نفس می‌کشی و می‌گویی درخت.
ساده نیست که نمی‌دانم درخت چیست
چه شکلی دارد و شانه‌هایت به درخت چه می‌گوید
می‌خواهم درخت شوم،
نمی‌دانم درخت چیست.
این ساده نیست، اصلاً ساده نیست
تو می‌خندی که من درخت نمی‌شوم
وسوسه می‌شوم و نمی‌دانم درخت چیست.

کوروش رنجبر