شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آینه

و اما اسب سیاه تو به دور زمین‌ می‌چرخی

و باد به دور‌ من، آن‌جا که رویت را عقب

دیدی آن‌را؟

در آینه دلت نیم‌نگاهی‌ از او

و

باد

و

کتل کردن یال‌های تو

پس‌یاد‌هایم در باد

و

یال‌هایت که کوتاه شد

آن‌جا دیدی آن‌را؟

 نیم‌نگاهی در آینه

 و

سایه من پیش تر از خود

رها کرده بود باد‌ را

و

یال‌ مشکی‌اش در باد 

باد

و

باد

آینه را شکست

سایه‌ هم که رفت

 و اما اسب سیاه؟

دیدی

آن

را؟

علی ‌حمیدی‌برم‌سبز

شعرها

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا

با جامی برکف 

با جامی برکف 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

ترس شب

ترس شب

رضا محمودی‌حنارود

مترسک

مترسک

میرحسین نونچی