شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سیب سرخ

برایم سیب‌ها را دست­چین کن

سرخ سرخ

برای آمدنت

هر روز

سبدی کنار رودخانه بی‌­سیلاب رها می­‌کنم

شاید

باران ببارد

در سبد خالی بی‌­جانم

و رها از هر ستیزی

سیب شوم در کلام تو

شاید

روانه شود قطره‌­ای

بر بلورین سپیده دم

بی­‌گناهی­ام

و شاید خنجر باشی

در گلوگاهم

سرخ سرخ

و زبان حقیقت‌­ام شدی

ابدی

صدای شکستن نور می‌­آید

به گمانم برایم سیب آوردی

شه¬ناز اعتمادی

تک نگاری

شعرها

تبانی

تبانی

رویا الفتی

واگیری

واگیری

عبدالعلی عظیمی

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی