شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باز گرگیده‌ام

...

باز گرگیده‌ام و افتاده‌ام به جانِ خودم
تقویم را حرام می‌کنم
                            گلو را حلال 
به ته‌دیگِ استخوان که رسیدم 
تگرگ می‌زند به رگ‌هایم
گرگی توبه‌کار در دلم زوزه می‌کشد
می‌تمرگد
            روی تلِ گناهانش 
نیچه می‌خواند:
                      خدا مرده‌ست
و تنها تو می‌دانی چه مرگم است
که من در همین تن
                          ناگزیر 
                                مرگیده‌ست 
چرا که می‌داند
                  از «تو» گریزی نیست
ناچار به گله‌ی سقراط می‌زند
شوکران را مرگ می‌کند
چرا که از «تو» 
                 خلاصی نیست
 

گراناز موسوی

شعرها

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

کنارِ میدون شوشم،

کنارِ میدون شوشم،

سروش الهی

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

علیرضا کیانی

سیاهـْدار

سیاهـْدار

جمال‌الدین بزن