شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

حاشیه

حاشیه را گردباد مایل به محال برد
در این متن نیمه‌‌کاره
 نه کلاغ 
نه لکاته 
نه اثیری 
نه یوسف و نه زال 
نه لیلای دربه‌در 
هیچ‌کس قرار نیست به خانه برسد 
بناست مجنون مبعوث شود
من ایمان بیاورم 
بعد یکی چارپایه را از زیر پاهایمان بکشد
 

گراناز موسوی

شعرها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

کراسەکەت بتەکێنە لە زەوی و تۆز و تینوویەتی

کراسەکەت بتەکێنە لە زەوی و تۆز و تینوویەتی

عطا ولدی

شرجی یک کابوس!

شرجی یک کابوس!

شهرام شهیدی