شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مُحاکات

در سَری گرمِ مثله‌کردنِ خیالْ،هر سوالْ سقطِ یک شعارِ کال

مَدِ بی‌گُدارِ انتزاع ، هارِ هار...

مثلِ گازِ ناشیانه‌ای که حافظه،

حینِ هر اَدای آب‌دارِ واژه‌ی نمکْ بر قَفای سیبِ تُرش می‌زند...

یا مرورِ لَختْ‌ لَختِ هر مسیر ، عدلْ وقتِ انعقادِ یک قرار:

وقفِ عِیشِ ناتمامِ پرسه‌ای که فَصل را

به نرخِ خونِ یک غروبِ مُرده می‌خَرد...

رَدِ اِنقیادِ شورِ سرکشیْ بَر تنِ زُمختِ ابتذال...

در سَری گرمِ مثله‌کردنِ خیالْ،هر سوالْ سقطِ یک شعارِ کال

شایسته ساسانی مقدم

شعرها

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

در این‌جا گرد آمدیم

در این‌جا گرد آمدیم

فائزه امانی فرد

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی