شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تغزل یک

عطر بابونه جهانِ توست
که می‌آمیزد با مریمانه‌ترین دمت
بر قله‌ها و دره‌های این جغرافیا
عطرها آهوانه می‌دمند و می‌دوند

که شنیده که چشمه‌ی لزجی بشکفد از زخم زنده‌ی جوشانی؟
راستش را بگو
فصل خرماپزانی
یا داغیِ خیس ماسه‌های ساحل؟
دریا نام دیگر توست
آن‌دم که می‌موجی آه را
راستش را بگو
چند تروریست در تنت پنهان کرده‌ای
چند معجزه در تنم
که تا می‌منفجرد هر بار تنمان
تکه‌تکه‌هایمان اقیانوسی می‌شود
 

مهدی خطیبی

شعرها

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی

به جرم شانس نیاوردن

به جرم شانس نیاوردن

فرزین منصوری

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر

نقابی از خوشبختی

نقابی از خوشبختی

احمدرضا احمدی