شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در کابوسی که  نیستم

در کابوسی که  نیستم
زن
 هنوز زن است

درخت می‌شوم
میان دو ویرگول
ماه را 
از خود عبور می‌دهم

جایی از دنیا
 حرفی جا می‌گذارم
تا نامی که ندارم
باد با خود ببرد

با هیچ جنونی
حواسم پاک نمی‌شود
 دو  برگ لازم است
تا آخرین زن دنیا
پوست بیندازد
 

سریا داودی حموله

تک نگاری

شعرها

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی

از گل های نبوییده

از گل های نبوییده

نصرت‌الله مسعودی