شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چه حوصله‌ای دارد،

چه حوصله‌ای دارد،
دریا؟
هی آب!
هی آب!

فریاد ناصری

شعرها

درخت زندگی 44

درخت زندگی 44

علی ثباتی

اعتراف می‌کنم 

اعتراف می‌کنم 

مظاهر شهامت

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

محمود بهرامی