کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1356، ارومیه.

دست‌هايمان را گم كرديم 

دست‌هايمان را گم كرديم 
و در خيابان‌هاى اشتباهى 
قدم زديم
لعنت به چترى كه 
باران را 
از موهاى تو گرفت 
باران را،
مرا،
از ياد تو برد...
 

هومن سربلند