کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1376، ارومیه.
 

این چندمین بار است 

این چندمین بار است 
برای ساعتم باتری می‌خرم 
درست کار نمی‌کند
دلم می‌خواهد آن‌ را با قلبم عوض کنم
مشتی  ماهیچه 
مگر چقدر توان تپیدن دارد.

آناهیتا شیخلو