شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از آسمان اتاقم 

از آسمان اتاقم 
تبر می‌بارد

خونم پیراهن بلندی شده
برای پنهان کردنت

سرت را روی زانویم بگذار 
و آسوده بخواب
من آنقدر قصه هفت پادشاه را تکرار می‌کنم
                     که حواس جهان پرت شود
    
چشمانت را که باز کنی
مرا و خواب‌هایت را یکجا فراموش کرده‌ای...

مهناز جندی

تک نگاری

شاعر مادرزاد

شاعر مادرزاد

محمد حسین بهرامیان

شعرها

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر

مرا از این‌که منم عاشقانه‌تر بنویس

مرا از این‌که منم عاشقانه‌تر بنویس

عادل سالم

چوار

چوار

احمد کریمی