کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1371، ایوان.
 

ما شاعرانی بودیم در خیابان

ما شاعرانی بودیم در خیابان
ما شاعرانی بودیم کارگر
ما شاعرانی بودیم در زندان
ما شاعرانی بودیم در مرگ
زندگی همیشه کسب و کار دوم ما بود
 

سروش جعفرقلی