کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۹، مشهد.
مجموعه‌‌ی منتشرشده: «تصویر برفک است»

دریا بودی تو 

دریا بودی تو 
پس چطور در این پیراهن خانه کردی‌؟
همیشه آستین چپت خیس است 
چهره‌ات را که می‌بینم وضو می‌گیرم
مبادا نامت را که می‌برم گناهکار باشم
 

شهره شجیعی