کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

تولد 1360،‌ مشهد. مجموعه‌ی منتشرشده: 
«ما در دندان‌هایمان حبس بودیم»

راهی مخفی بودم 

راهی مخفی بودم 
توی دالان‌های بزرگ قصر 
رازی که نمی‌توانست خودش را فاش کند 
مثل عشق دختری جوان بودم به مردی میانسال 
سکوت کرده بودم 
سکوت کرده بودم 
و می‌دانستم که همه‌چیز علیه من است 

سهیلا دیزگلی