شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قفلی درشت برسینه‌ی مردگان است

قفلی درشت برسینه‌ی مردگان است
                       در همه‌ی خواب‌ها
آن‌ها در لنز دوربین نگاه می‌کنند
و دربوی کافور مغروق شده‌اند
مرگ در خاورمیانه
باطیاره‌ی لک‌لک‌ها می‌گردد
و سربازی با فرنچ چروکش
فکرمی‌کند
ریختن خون در مستعمره‌ شگون دارد
ماشه را می‌کشد
و تخم زیره را در دهان مرد عرب می‌کارد
و مرکب قرمز
در دشداشه‌ی سفید او پخش می‌شود
انگارکه نخ اسکناس را کشیده باشد
او را از روحش جدا می‌کند
نوری به اندازه‌ی فقرات آدم می‌تابد
و رسن بزرگ، گردن اسب را به سمت اربابش می‌کشد

علیرضا جهانشاهی

تک نگاری

حصر خانگی

حصر خانگی

علی باباچاهی

شعرها

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

راضیه بهرامی‌خشنود

سیمای تاکستان‌ها

سیمای تاکستان‌ها

غلامحسین چهکندی‌نژاد

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی