شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ابرِ در بالشم

ابرِ در بالشم     از شمال آمده بود
ها کردنم در آینه    اهل جنوب بود
و برای گریستن در شب 
و برای شکستن در صبح
بهانه‌ها کنارِ دستم بود.
 

بهمن ساکی

شعرها

معنای هر کدام

معنای هر کدام

شاهین شیرزادی

دست نگه دارید‌!

دست نگه دارید‌!

فرخنده حاجی زاده

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

ویدئو