شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از حدقه برکَندم

از حدقه برکَندم
و به آبش دادم
چشمِ راستم بود
و بر تباه بی‌وقفه بود.

بهمن ساکی

تک نگاری

آن کُنجِ تنهای تنهایی

آن کُنجِ تنهای تنهایی

محمدرضا عبادی صوفلو

به هوای هوایی تازه

به هوای هوایی تازه

علی مسعودی نیا

شعرها

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

راضیه بهرامی‌خشنود

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

لیلا ساتر

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری