شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در جهان تو الحاکم التکاثر

بیهوده در شنزار کلمات
به جست‌وجوی تو 
تن فرسودم
حکمرانی نامرئی
که خود را بر همه‌چیز گسترده بود، بودی
شب 
با قبایی پوسیده
در هیئت شبانی به صحرا آمدی
چوب دستت را
بر شن ها لغزاندی
مرا به پرنده‌ای بدل کردی
برخاستم که بگریزم
به شیشه می‌خوردم
شیشه‌ی شفاف ساعتی شنی.
 

ثنا نصاری

شعرها

تلفن زنگ بزند

تلفن زنگ بزند

سارا مؤیدی

سربازها رفتند

سربازها رفتند

وجیهه نوزادی

باد سر میکوبد

باد سر میکوبد

فهیمه جهان آبادی

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی