کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1360، اهواز. مجموعه‌های منتشرشده: «صفحاتی از تو در کتابخانه‌ی من نفس می‌کشند»، «دستم ستاره‌ی دریایی‌ست»، «تا زانو در زمانه فرو رفتم»

کارون کنار ‌نمی‌آید

تا پا درون کفش‌های تو بگذارم  
برهنه‌‌پا، به‌ کوچه خواهم‌زد  
به دخترم درخت سلام می‌گویم  
و به اهواز  
وقتی پرندگانش را بر ابروان سُربی پل  
پرواز می‌‌دهد  
کارون کنار‌ نمی‌آید  
تا دل به‌جویبار این غزل خسته بسته‌ام  
کارون کنار‌ نمی‌آید  
باید کتاب را  
به‌آب بیندازم.

سعید اسکندری