کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، زنجان

تارهای صوتی از پاره شدن

تارهای صوتی از پاره شدن
شکل می‌گیرند تا صدای جنگل‌های توت می‌دهند
تا صدای دردهای مزمن
.
اتفاق از کابوس‌های درخت‌های توت آغاز می‌شود
از تار
و تمام خواب‌های من تارند
پر از تارهای عنکبوت‌هایی
که از صوت می‌لرزند
پر از تارهایی
کابوس جنگل‌های توت.
.
تارهای صوتی خواب‌های من
صدای ناکوکی دارند
که به پاره شدن فکر می‌کنند.
 

نسرین اصانلو