شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لیلا

لیلا
عروس ماهی‌ها
لب‌های سرخت را در آب بریز
و تنگ بلورم را
کاسه‌ی صبرم را
لبریز کن
لیلا
گل انار
استاده بر کرانه‌ی آبی
این چشم‌های سبز را بر خاک رس بغلتان
و اشتیاقت را 
در دشت بریز.
من هم زنم
که سینه‌ی تنهاییم را عریان کرده‌ام
استخوان شک از گلویم پایین نمی‌رود
من دست‌های کمی دارم
و پیراهنم آنقدر بلند نیست تا به آن‌سوی زمین برسد
از کوچه‌های رُم برگرد
از خاک تفتیده‌‌ی مقدونیه عبور کن
و پیچاپیچ بغداد را از دامنت بتکان
لیلا
ای رود جاری اروند

صفیه وکیلی

شعرها

 عشق صورتی کاهگلی دارد

عشق صورتی کاهگلی دارد

مهدی اکبری فر

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده