کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1377، ابهر. 

درخت تاک زمخت حیاط خانه برس

درخت تاک زمخت حیاط خانه برس
تو تا ز بر ببری غصه‌ی زمانه برس
ز عشق دم زدم و دل به سینه آتش شد 
تو قبل این‌که رسد بر دهان زبانه برس 
ز لطف ای سر سنگین یاغی مغرور 
از این مقابله کم کن بیا به شانه برس
مرا به شادی و امید و عشق مژده بده
کنون به فال من ای خوش‌ترین نشانه برس 
به‌جز گلایه ز عشق تو این قلم ننوشت
بیا به داد غزل‌های عاشقانه برس

زهرا کریمی