شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نه اوغورلو چاغ دی، بو چاغ!

نه اوغورلو چاغ دی، بو چاغ!
«یاز»ین،
ایلکیندن بو یاناسینی،
سوره کلی، آنیمساماقسیزین
یاپراق لارین ییخیلماسییلا قویلانیرام

بوینو پیچاقلانمیش لارین 
بوغاز لاری نین قانییلا
یورقانیمین ایسلانماسینا باخمایاراق،
چئوره مده چاپدیریلان آت لارین تپیک لری نین تیرینگه لرییله
دویونجا یوخلایاجاغام

بیر داها دورمامامی دیله ین،
قاپ-قارا قایا!
هوووووی!

مزاریمین اوستونده دیزلرینه جن قان پالچیغینا قویلانان
بو سن می سن، یوزون دوغویا دؤنوک؟!
نه دن یایا گلدین؟

قابورقالاریم ازیلدی!

علی کریمی

تک نگاری

آن کُنجِ تنهای تنهایی

آن کُنجِ تنهای تنهایی

محمدرضا عبادی صوفلو

یک رومنس خانوادگی

یک رومنس خانوادگی

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

کلایه

کلایه

حامد بشارتی

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

مقدم بر لی لی  در سرزمین رقص

مقدم بر لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

باد سر میکوبد

باد سر میکوبد

فهیمه جهان آبادی