کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، سمنان.

تو خونه‌ی ما عشق مرده

تو خونه‌ی ما عشق مرده باورش کن هر چند بین ما هنوز این ادعا هست
این زندگی اصلاً شبیه زندگی نیست تا این جنازه روی دست ما دو تا هست
این مرده باید خاک شه پاشو عزیزم هر چند می‌فهمم که تو طاقت نداری
هر چند می‌دونم که بعد از مردنِ عشق به زندگی زیر یه سقف عادت نداری
این زندگی اصلاً شبیه زندگی نیست هر روز بی‌خود واسه هم تکرار می‌شیم
هر شب به زور قرص می‌خوابیم اما دیوونه‌وار از خواب بد بیدار می‌شیم
این مرز نامرئی که توی خونه‌مون هست جغرافیای خونه رو نابود کرده 
حال یه مردُ دارم این روزا که هر شب همراه سیگارش یه عمرُ دود کرده

محسن ادهم