کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد1362، قزوین.

ساده نباش 

ساده نباش 
کوچه‌ی علی‌چپ را
من و تو 
آباد کرده‌ایم
با سلام‌هایی که بوی زور می‌دهند 
دوستت دارم‌های نیم‌ساعته
و سکه‌هایی که به 
من و تو 
می‌خندند 

شما که هر نیستید
می‌دانم 
این روزها 
گوش دراز مُد شده
و ساختمان‌ها 
طویل و طویل که می‌شوند 
چقدر به طویله نزدیک‌اند 

حقیقت تلخی‌ست
زمین 
باد گلو که می‌زند 
خورشید را
بالا می‌آورد 
روی لباس آبی من 
و تو 
ساده ساده می‌گویی:
صبح بخیر

مصطفی حاجیخانی