شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به‌خاطر باد نیست که پنجره

به‌خاطر باد نیست که پنجره
روی پای خودش بند نمی‌‌شود
به خاطر صبح نیست که توطئه‌ی کابوس‌ها
نقشه بر آب شده
و برای زمستان نیست
که درختِ حیاط لباس عوض کرده است...
تو
تو در راهی
و نه پنجره 
 نه زمستان
نمی‌توانند اتاق را به حرف بیاورند

نرگس یعقوب پور

شعرها

حقیقت دارد

حقیقت دارد

حامد رحمتی

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

بابک دولتی

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده