شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کارگران فصلی

کارگران فصلی
به رنگ زرد چراغ‌های راهنمایی 
بیشتر عادت دارند
نه می‌توانند بمیرند
نه زندگی کنند

کارگران فصلی
به نان‌هایی سوخته می‌مانند
که تازه از تنور در‌آمده‌اند.
 

مهدی ترمشیر

تک نگاری

شعرها

آلما

آلما

صدرا یوسف زاده

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

ویدا حمیدی

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

هوشنگ رئوف

رنج

رنج

علی زیودار

ویدئو